Information inför SÖF Västra Götalands digitala årsmöte måndagen 26 oktober

SÖF Västra Götalands årsmöte kommer i år hållas digitalt via programmet Zoom.

Måndagen 26 oktober är det dags för årsmötet. Årsmötet kommer att starta kl 18:00 och slutar ca 19:30. Du kan koppla upp dig till mötet via länk från kl.17:30 men vi önskar att du loggar in senast 17:50 för registrering, så vi kan starta mötet i tid. Nedan finns information och instruktioner för att du ska kunna förbereda dig på hur årsmötet kommer gå till. Det är första gången vi på SÖF Västra Götaland håller ett digitalt årsmöte och vi hoppas att alla deltagare hjälps åt att genomföra mötet så bra som möjligt.

Anmäl dig till årsmötet genom att maila: vastra-gotaland@svenskaodemforbundet.se och uppge den mailadress du vill använda för att digitalt koppla upp dig på mötet. Senast den 19 oktober behöver vi din anmälan. När du anmält dig ditt deltagande till årsmötet får du en länk via mail.

För instruktioner och tips inför årsmötet och testmötet se bifogat dokument ”Instruktioner SÖF VG årsmöte 26 okt 2020

För dig som är nybörjare med digitala möten

Om du känner dig osäker på Zoom rekommenderar vi att du deltar på vårt testmöte i Zoom den 20 oktober med start klockan 16:00. Du kan logga in på testmötet från klockan 15:45.

Anmälan senast den 19 oktober genom att maila till vastra-gotaland@svenskaodemforbundet.se att du vill delta i testmötet, uppge då din mailadress som du vill delta med. För tips och instruktioner kring Zoom se bifogat dokument. När du anmält dig får du en länk för testmötet via mail.

Handlingar

Dagordning årsmöte 2020
Verksamhetsberättelse 2019
Bokslut 2019