SÖF Västra Götaland

SÖF Västra Götaland är en lokalförening inom Svenska Ödemförbundet. Den bildades den 21 april 2018. Syftet med föreningen är att påverka lokala politiker, myndigheter och vårdgivare för att förbättra möjligheten till adekvat vård för dig med ett kroniskt ödem eller annan lymfatisk sjukdom. En annan viktig del i lokalföreningens arbete är att ordna träffar för medlemmarna för utbyte av erfarenheter och få ny kunskap.

På bilden syns den nyvalda styrelsen för SÖF VästraGötaland 2018-2019.

Fr v Inger L Stockman, Marie Axell, Sylvia Andersson, ordförande, Linda Skhirtladze Segerpalm, Lillemor Sivemark, Peter Hall, Eva Jingnert och Gill Jonsson Falk.

Boka lördagen den 25 augusti 2018 mellan 12-15!

I vår nybildade lokalförening SÖF Västra Götaland bjuder vi in till en föreläsning och praktiska tips av Pia Bergholm, leg sjukgymnast och medicinsk lymfterapeut från Stockholm.

I programmet berätta Pia Bergholm om lymfsystemet, olika slags ödem, lite om kompression och vad kan man själv göra för att förbättra sitt ödem!

Vi har ett samarbete med SENSUS och kommer att vistas i deras fina lokaler mitt i stan, huset ligger alldeles vid Brunnsparken i Göteborg Ingång från Drottninggatan 30, våning 3, sal 32.

Kostnad för medlemmar 50 kr och för icke medlemmar blir kostnad 100 kr. Är du medlem i SÖF är du också automatiskt medlem i lokalföreningen.
Vi bjuder på fika och frukt meddela ev allergier.

Maila eller ring till:
v.gotaland@svenskaodemforbundet.se ordförande Sylvia Andersson 072-211 25 11. Anmälan är bindande. Anmäl dig senast den 1/8.

Vi återkommer med information om Bg

Varmt välkomna önskar styrelsen i vår nystartade lokalförening

SÖF Västra Götaland

Läs om hur SÖF hanterar dina personuppgifter

Personuppgiftsombud för SÖF Västra Götaland är Sylvia Andersson, ordförande i SÖF Västra Götaland.

Personuppgiftsombudet ansvarar för att personuppgifter behandlas korrekt och lagligt inom verksamheten. Hjälper medlemmar inom SÖF Västra Götaland att få felaktiga uppgifter rättade. Du når henne via adressuppgifterna nedan.

Kontakt:  Sylvia Andersson tfn 0722 – 11 25 11 eller v.gotaland@svenskaodemforbundet.se